5. Czy technik dostarczający sprzęt jest odpowiedzialny za jego podłączenie?

Tak, jeżeli dany produkt jest dostarczany naszym transportem, niezależnie od tego czy dostawa jest bezpłatna, czy płatna. Technik podłączy sprzęt i dokona jego konfiguracji. Prosimy, aby Państwa sprzęt, który będzie połączony z naszym był w momencie dostawy przygotowany (był w pełni sprawny, uruchomiony, posiadał zaktualizowane sterowniki). W przypadku gdy Państwa sprzęt jest niedostępny dostawca może odmówić zaczekania z uwagi na konieczność terminowej realizacji kolejno zaplanowanych dostaw. Nieudostępnienie Państwa sprzętu do konfiguracji z naszym uznajemy jako rezygnację z usługi podłączenia. W takiej sytuacji technik uruchomi wypożyczany sprzęt sprawdzi jego działanie i przekaże instrukcje ustne w kwestii jego połączenia z Państwa sprzętem.

Przypominamy, że podłączenie jest czymś innym niż montaż. Podłączenie jest ustawieniem sprzętu, podłączeniem okablowania, konfiguracja ustawień. Montaż wiąże się z zastosowaniem narzędzi np. drabiny i kluczy, aby np. podwiesić projektor pod sufitem. Usługa taka wymaga wcześniejszego uzgodnienia i jest dodatkowo płatna.

Prosimy o wcześniejsze upewnienie się, że Państwa sprzęt jest kompatybilny z naszym np. czy posiada odpowiednie wyjście. W razie pytań odnośnie sprzętu i jego kompatybilności pozostajemy do Państwa dyspozycji. Nasi technicy mają przy sobie zawsze szeroki wybór przejściówek, dodatkowych przewodów itp. i zawsze starają się pomóc. Niemniej jednak wypożyczalnia nie ponosi odpowiedzialności za brak kompatybilności ze sprzętem Klienta, w szczególności gdy kwestia ta nie została uzgodniona z nami.