7. Czy do wynajmu sprzętu wymagana jest kaucja?

Ustanowienie zabezpieczenia w postaci kaucji i jej ewentualna wysokość jest podejmowana na podstawie indywidualnej oceny ryzyka. Nie informujemy Klientów jakie czynniki mają wpływ na ustanowienie kaucji i jej wysokość; podajemy jedynie informację, czy będzie kaucja i ewentualnie w jakiej wysokości.

6. Jakie dokumenty powinna posiadać osoba fizyczna, aby podpisać umowę?

Prosimy, aby osoby fizyczne w momencie podpisania umowy posiadały przy sobie ważny dowód tożsamości ze zdjęciem oraz drugi dokument tożsamości np. prawo jazdy. Jeżeli na żadnym z dokumentów nie ma podanego adresu zameldowania prosimy o przygotowanie dokumentu, który wskazuje na adres zamieszkania np. aktualna faktura za energię elektryczną itp.

5. Kiedy podpisywana jest umowa?

Umowa podpisywana jest przed dostawą sprzętu (elektroniczny obieg dokumentów, bądź fizyczna ich wymiana), bądź przy dostawie. Sposób i moment podpisania umowy określa Wypożyczalnia.

4. Jaki jest czas oczekiwania na potwierdzenie zamówienia?

Wszystkie zamówienia złożone drogą mailowo potwierdzamy najczęściej w przeciągu do 2 godzin (za wyłączeniem godzin nocnych). Jeżeli nie otrzymali Państwo potwierdzenia zamówienia w przeciągu 6 godzin od jego wysłania prosimy o sprawdzenie, czy wiadomość fizycznie została przez Państwa wysłana (czy znajduje się w folderze wysłane) i następnie kontakt z nami. Mogło zdarzyć się, że Państwa … Czytaj dalej4. Jaki jest czas oczekiwania na potwierdzenie zamówienia?

2. Czy można złożyć zamówienie telefonicznie?

Zamówienia telefonicznie przyjmujemy od naszych regularnych Klientów. Tych z Państwa, którzy nie korzystali jeszcze z naszych usług, bądź zamawiają u nas sporadycznie prosimy o złożenie zamówienia drogą elektroniczną.

3. Jakie informacje trzeba podać w zamówieniu?

W zamówieniu prosimy podać sprzęt, który chcieliby wypożyczyć, datę i godzinę dostawy (najlepiej przedział czasowy), datę i godzinę odbioru, adres dostawy i odbioru, pełne dane do faktury z numerem NIP.