Jak wynająć?

1..ZAMÓWIENIE

Sposób składania zamówienia

Zamówienia prosimy składać poprzez adres email kontakt@projektory123.pl . Regularni Klienci mogą składać zamówienia także telefonicznie.

Informacje niezbędne do przyjęcia zamówienia

W zamówieniu prosimy podać sprzęt, który chcieliby wypożyczyć, datę i godzinę dostawy (najlepiej przedział czasowy), datę i godzinę odbioru (przedział czasowy), adres dostawy i odbioru, pełne dane do faktury z numerem NIP, numer telefonu.

Potwierdzenie zamówienia, umowa, kaucja

Wszystkie zamówienia potwierdzamy najczęściej w przeciągu do 2 godzin. Jeżeli sprzęt jest niedostępny informujemy o tym fakcie i proponujemy sprzęt alternatywny.

Aby wynająć sprzęt niezbędne jest podpisanie umowy. Ma to miejsce przed dostawą sprzętu (elektroniczny obieg dokumentów, bądź fizyczna ich wymiana), bądź przy dostawie. Sposób i moment podpisania umowy określa Wypożyczalnia.

To czy będzie ustalona kaucja i w jakiej wysokości jest kwestią indywidualnej oceny ryzyka.

Podmioty zaufane i Klienci regularni korzystają z procedury uproszczonej w zakresie umowy i kaucji.

.

2. DOSTAWA I PODŁĄCZENIE ZAMÓWIONEGO SPRZĘTU

Sprzęt dostarczany jest w uzgodnionym przedziale czasowym, bądź o uzgodnionej godzinie. W przypadku, gdy formą płatności jest gotówka prosimy o przygotowanie odliczonej kwoty wynajmu. Osoba odbierająca sprzęt winna mieć przy sobie dowód osobisty i inny dokument ze zdjęciem. Dostarczany sprzęt jest bezpłatnie podłączany.

Przypominamy, że podłączenie jest czymś innym niż montaż. O ile podłączenie jest bezpłatne, montaż urządzeń np. pod sufitem, czy w inny sposób wymagający użycia np. drabiny, narzędzi podlega opłacie dodatkowej i wymaga uzgodnienia z Wypożyczalnią.

Dostawy realizujemy na terenie całej Polski. Dostawa na terenie Warszawy jest najczęściej bezpłatna (informacja na ten temat znajduje się bezpośrednio przy danym produkcie).

.

3. ODBIÓR ZAMÓWIONEGO SPRZĘTU
O uzgodnionej porze odbierzemy zamówiony sprzęt. Proszę sprawdzić, że wszystkie elementy są przygotowane do odbioru: piloty, przejściówki, kable itp. Prosimy o możliwość sprawdzenia sprzętu w Państwa obecności tj. jego włączenie, sprawdzenie poprawności działania. Pozwoli to uniknąć nieporozumień w przypadku ewentualnych braków, czy uszkodzeń.
W przypadku gdy pobrana została kaucja, zostaje ona zwrócona po sprawdzeniu sprzętu.
.
 .
 Zachęcamy także do przeczytania odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
.
W razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości zapraszamy do kontaktu z nami.