Zamówienie

1. W jaki sposób złożyć zamówienie?

Zamówienia prosimy składać drogą mailową na adres kontakt@projektory123.pl  . Regularni Klienci mogą składać zamówienia także telefonicznie.

2. Czy można złożyć zamówienie telefonicznie?

Zamówienia telefonicznie przyjmujemy od naszych regularnych Klientów. Tych z Państwa, którzy nie korzystali jeszcze z naszych usług, bądź zamawiają u nas sporadycznie prosimy o złożenie zamówienia drogą elektroniczną.

3. Jakie informacje trzeba podać w zamówieniu?

W zamówieniu prosimy podać sprzęt, który chcieliby wypożyczyć, datę i godzinę dostawy (najlepiej przedział czasowy), datę i godzinę odbioru, adres dostawy i odbioru, pełne dane do faktury z numerem NIP.

4. Jaki jest czas oczekiwania na potwierdzenie zamówienia?

Wszystkie zamówienia złożone drogą mailowo potwierdzamy najczęściej w przeciągu do 2 godzin (za wyłączeniem godzin nocnych). Jeżeli nie otrzymali Państwo potwierdzenia zamówienia w przeciągu 6 godzin od jego wysłania prosimy o sprawdzenie, czy wiadomość fizycznie została przez Państwa wysłana (czy znajduje się w folderze wysłane) i następnie kontakt z nami. Mogło zdarzyć się, że Państwa wiadomość wpadła do spamu, sprawdzimy to dla Państwa.

5. Kiedy podpisywana jest umowa?

Umowa podpisywana jest przed dostawą sprzętu (elektroniczny obieg dokumentów, bądź fizyczna ich wymiana), bądź przy dostawie. Sposób i moment podpisania umowy określa Wypożyczalnia.

6. Jakie dokumenty powinna posiadać osoba fizyczna, aby podpisać umowę?

Prosimy, aby osoby fizyczne w momencie podpisania umowy posiadały przy sobie ważny dowód tożsamości ze zdjęciem oraz drugi dokument tożsamości np. prawo jazdy. Jeżeli na żadnym z dokumentów nie ma podanego adresu zameldowania prosimy o przygotowanie dokumentu, który wskazuje na adres zamieszkania np. aktualna faktura za energię elektryczną itp.

7. Czy do wynajmu sprzętu wymagana jest kaucja?

Ustanowienie zabezpieczenia w postaci kaucji i jej ewentualna wysokość jest podejmowana na podstawie indywidualnej oceny ryzyka. Nie informujemy Klientów jakie czynniki mają wpływ na ustanowienie kaucji i jej wysokość; podajemy jedynie informację, czy będzie kaucja i ewentualnie w jakiej wysokości.

8. Czy osoba niepełnoletnia może wynająć sprzęt?

Nie. Prosimy o kontakt osoby które ukończyły 18 lat i posiadają pełną zdolność do czynności prawnych.

9. Nie jestem obywatelem Polski, czy mogę wynająć sprzęt?

Tak, prosimy o przygotowanie karty polaka, paszportu, bądź innego oficjalnego dokumentu identyfikacyjnego.

Dostawa i podłączenie (bądź montaż)

1. Jaki jest koszt dostawy?

W przypadku Warszawy dostawa i odbiór są bezpłatne bądź informacja na temat kosztu dostawy znajduje się bezpośrednio przy produkcie, który Państwa interesuje. Sprzęt dostarczamy także na terenie całej Polski i Europy. Koszt transportu kalkulowany jest indywidualnie i im większa wartość zamówienia, tym koszt transportu jest niższy. Szczegółową kalkulację otrzymacie Państwo w drodze zapytania.

2. W jakich godzinach dostarczany jest sprzęt?

Transport i podłączanie sprzętu realizujemy własnym transportem 24/7. Usługi realizowane zoza godzinami pracy firmy podlegają dopłacie ustalanej indywidualnie.

Przedział czasowy odbioru i dostawy jest uzgadniany między Wypożyczalnią a Klientem, biorąc pod uwagę “wolne sloty” kierowców i dyspozycyjność Klienta.

Zamówienia obejmujące sobotę, niedziele, dni wolne od pracy, godziny nocne, godziny porannego i popołudniowego szczytu zalecamy składać z większym wyprzedzeniem z uwagi na mniejszą dostępność kierowców i korki.

3. Czy mogę zamówić dostawę w weekend, święto, w nocy?

Dostawy poza standardowymi godzinami pracy firmy od poniedziałku do piątku wymagają specjalnego uzgodnienia z uwagi na mniejszą dostępność kierowców. Mniejsze zamówienia przypadające na weekend zalecamy składać z dostawą na piątek i zwrotem w poniedziałek. Mamy specjalną ofertę cenową na wynajem sprzętu od godzin wieczornych w piątek do poniedziałku rano – szczegóły u naszych konsultantów. Transport i podłączenie sprzętu poza godzinami pracy firmy, w szczególności w godzinach nocnych podlega dodatkowej dopłacie.

5. Czy sprzęt można bezpłatnie odebrać i zwrócić na terenie Warszawy?

Drobny sprzęt można odebrać i zwrócić bezpłatnie z naszego biura na Al. Krakowskiej 110/114 BUD. B-27 w Warszawie. Z uwagi na fakt, że sprzęt przywozimy z zewnętrznego magazynu po sprzęt zapraszamy po wcześniejszym potwierdzeniu przez nas zamówienia i uzgodnieniu godziny odbioru.

Dostawy sprzętu elektronicznego wielkogabarytowego realizowane są tylko naszym transportem. Takiego sprzętu nie wydajemy Klientom do samodzielnego transportu (nie dotyczy wybranych Klientów, wyspecjalizowanych firm, wynajmu stojaków do telewizorów i klimatyzacji)

Dostawa i podłączenie (bądź montaż), odbiór osobisty

1. Nie mieszkam w Warszawie, czy mogę zamówić sprzęt?

Tak.  Dostawy poza Warszawę podlegają dopłacie. Im większa wartość zamówienia, tym mniejszy koszt transportu. Każde zamówienie podlega indywidualnej wycenie.

2. Czy technik dostarczający sprzęt jest odpowiedzialny za jego podłączenie?

Tak, jeżeli dany produkt jest dostarczany naszym transportem, niezależnie od tego czy dostawa jest bezpłatna, czy płatna. Technik podłączy sprzęt i dokona jego konfiguracji. Prosimy, aby Państwa sprzęt, który będzie połączony z naszym był w momencie dostawy przygotowany (był w pełni sprawny, uruchomiony, posiadał zaktualizowane sterowniki). W przypadku gdy Państwa sprzęt jest niedostępny dostawca może odmówić zaczekania z uwagi na konieczność terminowej realizacji kolejno zaplanowanych dostaw. Nieudostępnienie Państwa sprzętu do konfiguracji z naszym uznajemy jako rezygnację z usługi podłączenia. W takiej sytuacji technik uruchomi wypożyczany sprzęt sprawdzi jego działanie i przekaże instrukcje ustne w kwestii jego połączenia z Państwa sprzętem.

Przypominamy, że podłączenie jest czymś innym niż montaż. Podłączenie jest ustawieniem sprzętu, podłączeniem okablowania, konfiguracja ustawień. Montaż wiąże się z zastosowaniem narzędzi np. drabiny i kluczy, aby np. podwiesić projektor pod sufitem. Usługa taka wymaga wcześniejszego uzgodnienia i jest dodatkowo płatna.

Prosimy o wcześniejsze upewnienie się, że Państwa sprzęt jest kompatybilny z naszym np. czy posiada odpowiednie wyjście. W razie pytań odnośnie sprzętu i jego kompatybilności pozostajemy do Państwa dyspozycji. Nasi technicy mają przy sobie zawsze szeroki wybór przejściówek, dodatkowych przewodów itp. i zawsze starają się pomóc. Niemniej jednak wypożyczalnia nie ponosi odpowiedzialności za brak kompatybilności ze sprzętem Klienta, w szczególności gdy kwestia ta nie została uzgodniona z nami.

Płatność

1. Jakie są formy płatności?

Domyślną formą płatności jest przedpłata na konto na podstawie faktury proforma. Wybranym Klientom udostępniamy możliwość płatności przelewem z odroczonym terminem płatności, płatności gotówką lub kartą przy dostawie. To czy danemu Klientowi zostanie udostępniona możliwość uzyskania odroczonego terminu płatności wynika z indywidualnej oceny ryzyka.

W przypadku zamówień na ostatnią chwilę, zamówienia takie potwierdzamy poprzez płatność kartą przez Internet (dedykowany link do płatności) lub płatność kartą przez telefon (obciążenie zdalne).

W przypadku gdy wymagana jest kaucja opłacana jest ona gotówką bądź w formie przedpłaty na konto.

2. Jestem nowym Klientem, zapomniałem wypłacić gotówkę z bankomatu, czy mogę zapłacić przy zwrocie sprzętu?

Nie, nie ma takiej możliwości. Prosimy o wcześniejsze przygotowanie odliczonej kwoty wynajmu.

3. Nie mam odliczonej kwoty, dostawca nie ma wydać reszty?

Zalecamy przygotowanie odliczonej kwoty wynajmu, gdyż nasi technicy nie wożą ze sobą gotówki. W sytuacji gdy dostawca nie jest w stanie wydać reszty jest to odnotowywane na dokumentach i reszta wypłacana jest przy zwrocie sprzętu.

4. Kiedy zostanie oddana mi kaucja?

Jeżeli pobrana została kaucja zwracana jest ona w momencie zwrotu sprzętu po jego sprawdzeniu. Jeżeli pracownik Wypożyczalni nie ma możliwości sprawdzenia poprawności działania sprzętu przy zwrocie np. gdy sprzęt zwracany jest nam bezpośrednio do samochodu, Klient nie ma czasu itp. kaucja zwracana jest gotówką bądź przelewem na konto po sprawdzeniu sprzętu.

5. Jakie są konsekwencje zalegania z płatnością?

W przypadku gdy umożliwiliśmy Państwu dokonanie płatności z odroczonym terminem zachęcamy do jej terminowego opłacenia.

W przypadku opóźnień w płatnościach poza odsetkami i windykacją “standardową” praktykujemy także wizyty robocze w siedzibie firmy i miejscu zamieszkania dlatego tym bardziej zachęcamy do terminowego regulowania płatności.

Odbiór (zwrot) zamówionego sprzętu

1. Kto jest odpowiedzialny za zwrot sprzętu do wypożyczalni?

W przypadku gdy zamówiliście Państwo transport, za odbiór sprzętu odpowiedzialni jesteśmy my. W uzgodnionym przedziale czasowym nasz pracownik odbiorze od Państwa sprzęt. Gdyby godzina odbioru miała się zmienić gdyż np. nie będzie Państwa pod wskazanym adresem prosimy o niezwłoczny kontakt celem przełożenia odbioru.

W przypadku gdy pracownik nie zastanie nikogo pod adresem wskazanym do odbioru a próba kontaktu telefonicznego okaże się bezskuteczna, zaistnieje konieczność ponownego zamówienia odbioru, którego koszt ponosi Klient.

Na czas odbioru prosimy przygotowanie sprzętu wraz ze wszystkim akcesoriami i umożliwienie naszemu pracownikowi sprawdzenie sprzętu.

2. Sprzęt jest jeszcze mi potrzebny, co robić?

Prosimy o niezwłoczny kontakt z nami celem przedłużenia wynajmu. Jeżeli sprzęt nie jest zarezerwowany dla innego Klienta umożliwimy Państwu przedłużenie wynajmu.

3. Technik przyjechał już po sprzęt, jest nam on jednak jeszcze potrzebny, co robić?

W sytuacji gdy nie uzgodnili Państwo przedłużenia wynajmu bądź nie zmienili godziny odbioru sprzętu w ramach jednej doby wynajmu, prosimy uzgodnić bezpośrednio z Wypożyczalnią nową godzinę odbioru sprzętu.

Przestój technika w oczekiwaniu na wydanie sprzętu wiążę się z opłatą zgodnie z umową i/lub koniecznością uiszczenia opłaty za kolejną dobę wynajmu

Odbiór osobisty

1. Jaki jest koszt dostawy?

W przypadku Warszawy dostawa i odbiór są bezpłatne bądź informacja na temat kosztu dostawy znajduje się bezpośrednio przy produkcie, który Państwa interesuje. Sprzęt dostarczamy także na terenie całej Polski i Europy. Koszt transportu kalkulowany jest indywidualnie i im większa wartość zamówienia, tym koszt transportu jest niższy. Szczegółową kalkulację otrzymacie Państwo w drodze zapytania.

2. W jakich godzinach dostarczany jest sprzęt?

Transport i podłączanie sprzętu realizujemy własnym transportem 24/7. Usługi realizowane zoza godzinami pracy firmy podlegają dopłacie ustalanej indywidualnie.

Przedział czasowy odbioru i dostawy jest uzgadniany między Wypożyczalnią a Klientem, biorąc pod uwagę “wolne sloty” kierowców i dyspozycyjność Klienta.

Zamówienia obejmujące sobotę, niedziele, dni wolne od pracy, godziny nocne, godziny porannego i popołudniowego szczytu zalecamy składać z większym wyprzedzeniem z uwagi na mniejszą dostępność kierowców i korki.

3. Czy mogę zamówić dostawę w weekend, święto, w nocy?

Dostawy poza standardowymi godzinami pracy firmy od poniedziałku do piątku wymagają specjalnego uzgodnienia z uwagi na mniejszą dostępność kierowców. Mniejsze zamówienia przypadające na weekend zalecamy składać z dostawą na piątek i zwrotem w poniedziałek. Mamy specjalną ofertę cenową na wynajem sprzętu od godzin wieczornych w piątek do poniedziałku rano – szczegóły u naszych konsultantów. Transport i podłączenie sprzętu poza godzinami pracy firmy, w szczególności w godzinach nocnych podlega dodatkowej dopłacie.

4. Czy sprzęt można bezpłatnie odebrać i zwrócić na terenie Warszawy?

Drobny sprzęt można odebrać i zwrócić bezpłatnie z naszego biura na Al. Krakowskiej 110/114 BUD. B-27 w Warszawie. Z uwagi na fakt, że sprzęt przywozimy z zewnętrznego magazynu po sprzęt zapraszamy po wcześniejszym potwierdzeniu przez nas zamówienia i uzgodnieniu godziny odbioru.

Dostawy sprzętu elektronicznego wielkogabarytowego realizowane są tylko naszym transportem. Takiego sprzętu nie wydajemy Klientom do samodzielnego transportu (nie dotyczy wybranych Klientów, wyspecjalizowanych firm, wynajmu stojaków do telewizorów i klimatyzacji)

Projektory

1. Czy podłączenie projektora i jego konfiguracja są trudne?

Jeżeli są Państwo osobami, które już korzystały z projektora bądź obsługa urządzeń biurowych i IT przychodzi Państwu z łatwością to nie będziecie Państwo mieli problemu z podłączeniem i podstawową konfiguracją projektora. Prosimy pamiętać, że jeżeli zamawiają Państwo transport projektor zostanie Państwu bezpłatnie podłączony i skonfigurowany a technik wyjaśni zasady jego działania.

Projektory eventowe wynajmujemy natomiast tylko z naszym transportem, montażem i obsługą w trakcie, gdyż obsługa zaawansowanych urządzeń eventowych wykracza poza umiejętności nie mającej doświadczenia w tym zakresie osoby.

2. Czy projektor posiada niezbędne okablowanie?

Tak, projektor poza przewodem zasilający, pilotem, torbą, posiada także okablowanie niezbędne do jego połączenia z komputerem i innym urządzeniem. Najczęściej są to przewody VGA i HDMI, lub sam przewód HDMI / sam przewód VGA gdy projektor posiada tylko złącze HDMI / VGA. O tym co dokładnie wchodzi w skład zestawu dowiecie się Państwo z informacji bezpośrednio przy produkcie, który Państwa interesuje.

Jeżeli posiadacie Państwo komputer Apple, bądź inny komputer który nie posiada standardowych wyjść zalecamy wynajem odpowiedniej przejściówki – prosimy uzgodnić tę kwestię na etapie składania zamówienia.

Standardowe przewody mają najczęściej 1.5m długości. Jeżeli potrzebują Państwo dłuższego okablowania prosimy uzgodnić tę kwestię na etapie składania zamówienia.

3. Posiadam komputer Apple, czy mogę podłączyć do projektora?

Tak, prosimy pamiętać natomiast, że potrzebna jest ku temu przejściówka. Jeżeli nie posiadają Państwo takowej prosimy o kontakt z nami, istnieje możliwość jej wypożyczenia od nas. Prosimy uwzględnić tę kwestię w zamówieniu podając typ przejściówki / rodzaj wyjścia w komputerze / model komputera.

4. Jaki projektor wybrać?

Przy wyborze projektora należy uwzględniać: a) wielkość obrazu – prosimy uwzględnić głównie planowaną szerokość wyświetlanego obrazu, b) oddalenie projektora od ekranu / ściany, c) natężenie światła w pomieszczeniu – czy będzie to światło dzienne, czy jest możliwość zaciemnienia itp., d) rodzaj wyświetlanego materiału – czy będzie to prezentacja tylko z tekstem, czy może także zdjęcia, filmy i drobne szczegóły np. na wykresach, e) umiejscowienie projektora – na stoliku, pod sufitem, na konferencji przypięty do kratownicy itp.

Jeżeli potrzebujecie Państwo pomocy w zakresie doboru projektora prosimy o przygotowanie informacji zgodnie z powyższymi podpunktami i zwrócenie się do nas z zapytaniem. Pomożemy dobrać właściwy projektor.

5. W jakim przypadku wybrać projektor inny niż podstawowy projektor biznesowy za 149 zł?

Często zamiast podstawowego projektora biznesowego wartość wybrać projektor bardziej dopasowany do potrzeb prezentacji. Kiedy?

  1. Gdy prezentacja wymaga niewielkiego oddalanie projektora od ekranu / ściany. Standardowy projektor wymaga oddalenia ok. 3-4 m, tej samej wielkości obraz możemy uzyskać z ok. 1.5 korzystając z projektora krótkoogniskowego.
  2. Gdy prezentować będziemy zdjęcia i/lub filmy bądź np. szczegółowe grafiki, arkusze kalkulacyjne itp. W takim wypadku warto wybrać projektor o wyższej rozdzielczości np. projektor full HD, który sprawdzi się idealnie w takim przypadku.
  3. Gdy pomieszczenie jest mocno nasłonecznione / naświetlone i nie ma możliwości uzyskania zaciemnienia. W takim wypadku rekomendujemy jeden z projektorów o wyższej jasności.
  4. Gdy szerokość prezentowanego obrazu będzie większa niż 3m – zalecamy wtedy projektor o wyższej jasności a także dodatkowo o krótkoogniskowej optyce.

W razie jakichkolwiek pytań odnośnie wyboru projektora prosimy o kontakt z nami.

6. Czy mogę wypożyczyć projektor na wesele?

Tak, jak najbardziej. Sprzęt można odebrać samodzielnie np. w piątek wieczorem i oddać w poniedziałek rano – stawka weekendowa. Istnieje też możliwość dojazdu, rozstawienia sprzętu przed samą prezentacją, odtworzenie prezentacji, demontaż sprzętu bezpośrednio po prezentacji.

LCD / LED / plazma

Czy oferowane na wynajem telewizory zapętlają automatycznie pliki wideo?

Tak, każdy z oferowanych przez nas na wynajem telewizorów, niezależnie od rozmiaru i tego czy jest to ekran LCD, LED, czy plazma odtwarza i zapętla pliki wideo.

Aby bezproblemowe odtwarzanie plików zachęcamy do wcześniejszego przesłania / udostępnienia nam plików celem bezpłatnego sprawdzenia kompatybilności.

0